Nieuws gefilterd op Fractie

Ambivalentie rond vuurwerkvrije zones

Tijdens de evaluatie van de vuurwerkmaatregelen eind mei in de gemeenteraad heeft onze fractie aangegeven ambivalent te staan tegenover de resultaten van de proef met een vuurwerkvrije zone. Het lijkt erop dat twee problemen door elkaar zijn gaan lopen: namelijk de overlast van vuurwerk voor mens, dier en milieu en de problemen waar de wijk Smitsveen mee te kampen heeft.

Bedankt!!!

Bedankt

Respect en waardering voor alle 29.690 kiezers op 15 maart jl.

In het bijzonder bedanken wij de 2.315 inwoners van Soest-Soesterberg die op GroenLinks hebben gestemd.

Nieuwe leden GroenLinks zijn welkom om onze beweging mee vorm te geven. Aanmelden via deze website (Link in de headerfoto van deze pagina).

BIJZONDERE GOUDEN OLIEBOL 2016!!!

BIJZONDERE GOUDEN OLIEBOL 2016

Het belooft een drukke middag te worden op 22 januari 2017 vanaf 14.30 uur in het Gagelgat in Soest. Om 30 jaar Gouden Oliebol te vieren is er naast de uitreiking van de 31e ‘bol’ een Gouden Oliebol reünie gepland. Van de 23 winnaars die te bereiken waren, zal een aanzienlijk deel langskomen. Ook hebben ze een belangrijke rol bij de verkiezing van de 31e Gouden Oliebol.