Winnaars Gouden Oliebol 2015 - Organisatoren Halloween Soesterberg

De Gouden Oliebol 2015

De Gouden Oliebol 2015 is gewonnen door het ‘Halloweenteam’ uit Soesterberg.

Drie jonge heren uit Soesterberg, Kevin van Santvoort en Jelle en Arrie Timmerman, organiseren al vele jaren een prachtig Halloweenfeest voor alle Soesterbergers en houden daarmee een traditie in ere die is ontstaan toen in Soesterberg Amerikaanse militairen woonden. Dat dit feest gewaardeerd wordt in Soesterberg bleek wel uit het enorme aantal stemmen dat werd uitgebracht op deze kandidaten voor de oliebol. Het ‘team’ ontving de Gouden Oliebol uit handen van de ‘ambassadeurs voor het vrijwilligerswerk’ Jannelies van Berkel en Paul Martens.

De andere oliebolkandidaten: Bert Smit, de vrijwilligers van het Repaircafé en Sonja Wolf kregen een mooie grote slagroomtaart en ook veel waardering van de aanwezigen in het gezellig volle Artishock. In interviews met Ruud van Zomeren vertelden zij over hun activiteiten en drijfveren. Tenslotte was er ook nog even aandacht voor het vertrek uit Soest van ‘supervrijwilliger’ Hans Mönnich.